mariannevanriet.reismee.nl

How To Get Rid Of Spanish People - success guaranteed

Ik ben dol op verschillende culturen en heb respect voor iedereen bijna iedereen. Maar over 1 ding ben ik het unaniem eens: Spanjaarden zijn luidruchtig, lui, smerig en schijnheilig (ik spreek uit ervaring). Geen wonder dat heel Spanje naar z'n grootje is! Ze staan op om 11, gaan naar hun werk om 12 om te ontbijten tot 1. Dan houden ze siësta tot 3, gaan lunchen rond 4 en spreken af met hun amigos om 5 om tot 9 te drinken. Ze eten warm om 10 en hebben fiësta tot 3 om vervolgens weer te slapen tot 11! Ze ruimen hun rommel niet op, doen hun schoonmaak taak niet (ook al hebben ze 7 dagen de tijd) en geven altijd anderen de schuld.

Daarom heb ik wat tips om van je Irritante Spanjaard (een ISer) af te komen:

1- Sta om 5 uur op om de Traditionele Klompendans van Nederland te doen. Daarbij zingend een Frans Bauer lied.

2- Speel voor Zwarte Piet (Pedro Negro) en smijt heel hard pepernoten tegen hun hoofd als ze nog in bed liggen.

3- Las een traditie in dat Twee Emmertjes Water heet! Zing het lied en gooi daarbij twee emmertjes water door hun kledingkast.

4- Doe 's ochtends heel luidruchtig je eigenschoonmaak taak en benadruk dit elk uur dat ze wakker zijn.

5- Geef ze een pot nutella (daar leven ze op en worden ze lekker dik van).

6- Ga lekker lang douchen zodat ze alleen maar koud water hebben.

7- Ga bij ze zitten en sta erop dat ze Engels praten.

Werkt tot nu toe gegarandeerd. In het verleden behaalde resultaten, bieden weldegelijk garantie voor de toekomst.