mariannevanriet.reismee.nl

Waarom het zo leuk is om met Jessica in Oostenrijk te zitten en hoe haar talenten hier goed ontwikkelen

Na 5 weken met elkaar opgescheept gezeten te hebben, leer je elkaar goed kennen. Zo heb ik Jessica goed leren kennen de afgelopen paar weken en hier wil ik graag een stukje over schrijven.

Als je met iemand op pad gaat, kan een persoon tegenvallen, meevallen of precies zo zijn zoals je verwachtte. Jessica is precies zoals ik verwachtte... leuker zelfs! Het is alsof ik haar al jaren ken, maar ze verbaast je elke keer weer. Zo heeft ze masterlijke uitspraken. Een voorbeeld: Jessica is geen wijndrinker, maar ze heeft graag een wijnglas in haar hand. Nu zijn er in Oostenrijk vrijwel geen knappe jongens, dus als ze er één ziet is ze compleet van haar à propos! (Ik ook, maar ik probeer het zoveel mogelijk te verbergen natuurlijk.) Zo heeft een zekere knappe mister F. haar gevraagd waarom ze wijn drinkt, ondanks ze het niet zo lekker vindt. De antwoord op die vraag luidt: Well, it stands good on me. Heel goed Jessica, I think he is completely in the war right now!

Naast haar geweldige uitspraken is haar Engels erg goed - zeker als je het vergelijkt met een zeker docent die flowcharts niet goed uitspreekt... hoe hij het wel uitspreekt zal ik in het midden laten in verband met meelezende kinderen.

Verder is Jessica altijd in voor iets geks en ik, gek die ik ben, doe gewoon mee! Zo steken we tampons in onze neus, drinken flessen amaretto op, noemen onze Best Friend Bea stiekem Tiethouder en samen leren we magie van onze Franse huisgenoot.


Maar Jessica heeft haar talent gevonden! Ik heb altijd begrepen dat dwarsfluit spelen één van mijn weinige - enigszins ontwikkelde - talenten was, maar Jessica blijkt een natuurtalent te zijn. Ik vroeg haar voor de lol er even op te blazen en er kwam zowaar een zuivere noot uit! Sindsdien jat ze mijn fluit elke seconde en speelt dagelijks de Flight of the Bumbelbee en Berdien Stenberg heeft er een concurrent bij!
Maar ondanks dat ze mijn fluit jat, ondanks dat wijn good on her stands en ze slechte invloed op mij heeft
(a)
is ze het beste reismaatje dat ik me kan voorstellen en ik ben blij dat ik met haar in dit Oostenrijkse gat zit! Jessica: blijf alsjeblieft zoals je bent, dan komen we de komende maanden wel door!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!